Silikonbröst?

Äkta vara eller silikon?

silikon.jpg

~ av Freddegredde på maj 29, 2007.

4 svar to “Silikonbröst?”

  1. Börjar märka ett mönster i vad du uppmärksammar: stora, onaturliga bröst. Vad du däremot inte uppmärksammar (eller i alla fall inte kommenterar) är hur resten av kroppen ser ut. Ser du över hvud taget att tjejen på bilden ser ut som hon har suttit i koncentrationsläger och är en missad måltid från att svälta ihjäl? Brösten provocerar mig inte, men resten av kroppen är rent stötande. Nyfiken på om du ens reflekterar över det.

  2. Ööö…ja, jag har reflekterat över hennes utseende. Det är liksom det som är grejen, det sjukt absurda i att ha en så totalt undernärd kropp i kontrast till ett par rätt feta silikonbröst. Jag kunde ha valt att ta en kommentar på kroppen istället för brösten, men då hade jag inte fått lika många sökträffar…

  3. Okej, var som sagt bara nyfiken på hur du resonerade.

    Jag tror inte att jag kommer att läsa din blogg mer. Mår rätt dåligt av den typen av bilder du publicerar. Tråkigt, för du skriver bra.

  4. Nähä, där ser man. Bilden visar på två absurditeter i sig som jag finner väldigt avtändande. Därför blev bilden intressant att visa.

Kommentera

 
