Jagär en svagsint människa..

Jag hade lovat min flickvän avhållsamhet till på fredag då vi träffas. Men klarade jag av det? Nää. Igår kväll gick det inte längre, jag föll för frestelsen. Jag syndade. Jag tog saken i egna händer helt enkelt. Nu var detta inte första gången jag misslyckades med dessa avhållsamhetsövningar, men den här gången hade jag bestämt mig för att lyckas, men icke. En handtralla på tio minuter. Sen var det hela över. När jag berättade det för min flickvän så försökte jag ursäkta mig med att hon frestat mig tidigare under dagen genom att skicka fantasieggande porriga sexmail till mig. Det var alltså hennes fel. För att försöka ha lite karaktär kvar lovade jag återigen att jag skulle inte hoppa på njutningens tåg förrän fredagkväll. Nu har hon skickat ett nytt eggande mail till mig. Betydligt mer sexigt och porrigt än gårdagens. Hon är en riktig fresterska, men en underbart sexig sådan.

~ av Freddegredde på maj 30, 2007.

Kommentera

 
