Så jävla fula trosor!

Läste om den nya trosan, c-stringen. Det är ruggigt ful och enligt de som provat den ruskigt obekväm. Syftet med den? Att inte synas lika mycket. För att förstå hur de ser ut så kan ni klicka på den här länken eller kolla bilden här under.

Fåfänga kvinnor säger jag bara. Ja, det är möjligt att det är en man som tillverkat dem. Men de är tillverkade för att det finns en efterfrågan misstänker jag. Personligen förstår jag inte alls varför trosorna måste gömmas undan. Ett par trosor är ett riktigt sexigt plagg, i alla dess former och utseenden (kanske med några få undantag då). Ett par snygga sexiga trosor är mycket tilltalande och så lämnar de lite åt fantasin också.  PÅ tal om det så är det fredag idag och min sambo kommer hem…yeah!

trosa

~ av Freddegredde på juni 1, 2007.

4 svar to “Så jävla fula trosor!”

  1. Är det inte smidigare att bara skippa trosorna då? Är de självhäftande, förresten?

  2. Tanken på troslöst slog mig också, men det kanske ligger hygieniska skäl bakom?

    Jag har faktiskt ingen aning om de är självhäftande eller inte, men jag gissar att konstruktionen påminner om ett diadem, trosan liksom klämmer fast sig själv över fram och bakstjärt.

  3. Låter mycket märkligt. Dessutom kan det ju inte vara nyttigt för ”lillan” heller. Nej, jag skulle köra troslöst om det nu var så. Lätt. Din sambo kanske är av annan åsikt dock. Vad vet jag.

  4. horribelt!
    Men de som använder den får skylla sig själva.

Kommentera

 
