Sune- du är klok!

Jag hittade in på en blogg där det diskuterades hur man skulle överbrygga invandrarfientligheten i Sverige och bloggägaren föreslog en gemensam dag för champagnedrickande, både för svennar och blattar. Detta fick en läsare att reagera och skriva följande:

Men va fan, det är bara tjejer som dricker vin. Ska champanj bli nationaldryck flyttar jag till norge.

Finns det nåt bättre än en dunk HB vid en sjö. Är man tillräckligt packad tänker man inte på var folk kommer ifrån.

Sune – landsbygdens hopp

~ av Freddegredde på juni 1, 2007.

2 svar to “Sune- du är klok!”

  1. Den här bloggen hade varit bra mycker mer intressant om du vågade stå för dina åsikter.

  2. Hurså? VAd menar du med ”våga stå för mina åsikter”? Om du syftar på min anonymitet så försvarar jag den med att min yrkesroll hindrar mig från att skylta med namn och bild. Men som privatperson har jag absolut inga problem med att stå för mina åsikter. Jag utgår från att du själv står för dina egna åsikter, aik.se…

Kommentera

 
