Kissar du i duschen?

Ja, jag kissar i duschen. Fast inte när jag duschar med min sambo. Hon skulle inte uppskatta det. Är det ett manligt beteende eller finns det ngn form av jämlikhet när det gäller kisseri i duschen? När jag gick på gymnasiet fanns det två killar som i duschen efter gymnastiken försökte kissa på varandra. De liksom jagade varandra samtidigt som de försökt träffa med urinen. Det imponerade faktiskt. Alla som försökt kissa samtidigt som de springer (rätt många va?) vet hur svårt det är. Att dessutom försöka träffa någon måste anses som ett konststycke. Känner att jag skulle kunna utveckla det här ämnet ganska länge, men risken finns att jag skulle kunna förklaras som störd av min sambo. Och det går bara inte.

~ av Freddegredde på juni 4, 2007.

3 svar to “Kissar du i duschen?”

  1. När man spelar Sims2 så kissar simmarna i duschen om dom inte är ordningssamma eller ordentliga. Jag minns inte nu vad det står att dom är istället men antagligen motsatsen, så det kanske är vad du (och andra som kissar i duschen) är. 🙂

  2. http://www.pollifaxens.blogspot.com

    Haha bloggade just själv om samma sak! Ja, jag kissar i dushen å fler borde ta efter 🙂

  3. jag är tjej o jag kissar ofta i duschen.. 😉 tycker dock att det är en naingens ofräscht o lite avtändande i ett förhållande, skulle nog ta mig en funderare om killen hade behovet att pinka i duschen el tycka det vore kul att jaga nån annan kille med snorren i handen o pinka på polarn…

Kommentera

 
