Telefonsextorskarna

När jag avslutade mitt förra inlägg om dessa djävulska telefonförsäljare blev jag inspirerad att skriva det här inlägg. Tänk er, bli inspirerad av en telefonförsäljare! Sug på den. Nåja, först vill jag hylla de här tjejerna som sitter hemma i sin lägenhet och kränger upphetsande stön och dirty talk via sin telefon. Det är ju en fenomenal affärsdé som det tydligen går att ta riktigt riktigt bra betalt för. Såg förresten att nån eller några av dem har en blog och kallar sig själva för telefonhoror. Kan se framför mig hur det låter när en av dessa ska träffa sina blivande svärföräldrar: -Hej, jag heter Carina och jobbar som telefonhora. Trevligt att träffas.

Men vilka är dessa telefonflickors kunder? Vafan är det för skumma, asociala, sexuellt hämmade, verklighetsfråvända, skruvade, sjuka män som gladeligen pungar ut med 20 spänn i minuten på att få höra fejkade stön av en okänd kvinna via telefon? Det är ju inte ens bildtelefon det handlar om. 20 spänn i minuten! 10 minuter för en tvåhundring! Snacka om att vilja skippa förspelet: -Ok, jag har bara en hundring kvar av sjukpensionen, stöna och prata så mycket snusk du kan på fem minuter, och om du vill kan jag lägga satsen på magen. Gillar du det?

thumb_201c8469a221a35fdbf5aa0fc047a98a.jpg

~ av Freddegredde på maj 22, 2007.

Lämna en kommentar